"Kochać i tracić, pragnąć i żałować,

Padać boleśnie i znów się podnosić,
Krzyczeć tęsknocie „precz!” i błagać „prowadź!”
Oto jest życie: nic, a jakże dosyć…*

- Nie za dużo tego patosu? - głos rozlegający się za moimi plecami przykuł mą uwagę.

Ponownie odwróciłam się w stronę znikającej, na horyzoncie, postaci.

- Będzie mi jej brakować.

- Jak nam wszystkim. Jednak to, iż nasz towarzysz wybiera własną drogę, to nie powód, aby zakończyć własną wędrówkę.

- Jednak to boli. Za każdym razem.

- "Człowiek jest natury pielgrzymiej."** Nikt nie trwa w jednym miejscu przez całe życie. Tacy już po prostu jesteśmy - Podała mi pęk herbacianych róż. 

Kanojoiro no Kanojo rozdział 5
Knife rozdział 5
Tokage rozdział 7

- Pielęgnuj wspomnienia, to one są istotą nas samych, drogą, która nas stworzyła, kształtuje i prowadzi. Nauką i pocieszeniem zarazem.

Przesunęłam dłonią po delikatnych płatkach kwiatów. Każdy miał swoją historię. Drobne radości i potężne emocje przemknęły po mojej skórze. Ostatni raz spojrzałam na miejsce, w którym zniknęła jedna z dusz tego zamku. Odwróciłam się. 

- "Człowiek zawsze stoi na rozstaju dróg."*** - szepnęłam do siebie. - Pora iść dalej.

Róże wstawiłam do wazonu. Bez wody. Wyschną, same stając się wspomnieniem. Nie one pierwsze. Ususzona róża koloru krwi uśmiechnęła się do mnie z półki na książki. Będzie miała towarzystwo.

Tista tom 1 rozdział 1 (po poprawkach)

Zostawiłam je same. Niech się zapoznają.

*Leopold Staff

** Cyprian Kamil Norwid

***James Clavell

by tigri



Kilka słów wyjaśnienia:


Z przykrością musimy stwierdzić, że grupa Yume no Shiro na chwilę obecną jeszcze nie powstała z martwych na dobre. Na placu boju została nas ledwie garstka, czytaj troje, a "czas wolny" jest ostatnio pojęciem raczej abstrakcyjnym.

Z kolei możemy zapewnić, że łatwo się nie poddamy i jeszcze tutaj wrócimy. Na razie zajmiemy się dokańczaniem zaczętych przez nas projektów, więc zapraszamy do zaglądania co jakiś czas :) . Trzymajcie kciuki i do zobaczenia.

YnS Team

1 komentarz: